Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine
Splošni pogoji poslovanja urejajo delovanje spletne prodaje na spletnem mestu www.zeliscamameljube (v nadaljevanju: spletna trgovina), ki jo upravlja Društvo Herbs Rožna ul. 6, 1330 Kočevje, davčna številka 11770481 (v nadaljevanju: trgovina) in pravice ter obveznosti trgovca in obiskovalcev spletne trgovine ter uporabnikov, ki preko spletne prodaje izvršijo nakup (v nadaljevanju: kupec).
Društvo Herbs ni zavezana za plačilo DDV na podlagi 1. odst. 94. člena ZDDV-1
Kupca zavezujejo Splošni pogoji poslovanja, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).
Splošni pogoji
Registracija in postopek nakupa
Registracija uporabnika je potrebna. Za izvedbo nakupa je obvezen vnos osebnih podatkov (ime, priimek, naslov, elektronski naslov, telefonska številka), izbor dostave (osebni prevzem, dostava) in izbor načina plačila (po povzetju, po predračunu), ki so potrebni za uspešno izvedbo naročila in dostavo izdelkov.
Nakup se prične z izbiro ponujenih izdelkov tako, da jih dodate v košarico z gumbom “Dodajte v košarico”. Za nakup zadošča že en izdelek. Po opravljeni izbiri in ob predpostavki, da se strinjate z vsebino košarice, nadaljujete z nakupom. Naročilo lahko prekinete v vsakem trenutku tako, da zaprete okno brskalnika, razen v primeru, da ste naročilo že potrdili z gumbom. Za vse dodatne informacije se obrnite na nas preko telefonske številke 040 415 031v času uradnih ur ali na e-naslov info@zeliscamameljube.si.
Po opravljenem naročilu boste po elektronski pošti prejeli potrdilo o naročilu in predračun.
Pomembno: Preden ne dobimo potrdila o plačilu, nakup ne gre v izvedbo!
Kupec lahko napačno naročilo prekliče ali popravi tako, da pošlje elektronsko sporočilo s preklicem ali popravkom naročila na e-naslov info@zeliscamameljube.si. najkasneje v roku 60 minut od oddaje naročila.
Cene
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi pogoji. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.
Način plačila, potrditev plačila in račun
Izbirate lahko med naslednjimi načini plačila:
– plačilo po povzetju
– plačilo po predračunu (UPN nalogu) na račun podjetja
Ponudnik skupaj z blagom kupcu pošlje tudi račun. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu kupec prejme natisnjen račun za nakupljeno blago ob prevzemu blaga. Na računu so razčlenjeni cena, in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov za izdajo računa pred oddajo naročila. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah najkasneje v 3 dneh obvestiti ponudnika. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ponudnik ne upošteva.
Dostava
Stroški pakiranja in dostave pri na nakupu nad 50 € so brezplačni, pri plačilu predračuna je strošek poštnine 3,50€. Opozorilo: ti pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije. Za dostavo v druge države se zaračunajo stroški dostave po ceniku dostavnega podjetja. Prav tako kupec nosi morebitne stroške dajatev v državah izven Slovenije .
Kupec (potrošnik v smislu določil Zakona o varstvu potrošnikov) lahko v 14 dneh po prejemu blaga ponudniku pisno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe za nakup blaga, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam, blaga, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe (živila), zapečatenih izdelkov, ki niso primerni za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če je kupec po dostavi odprl pečat (kozmetični izdelki ipd.) ter za nakup zapečatenih avdio- ali videoposnetkov, če je kupec po dostavi odprl varnostni pečat, pogodbe o opravljanju storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni, ter v drugih primerih določenih z Zakonom o varstvu potrošnikov. Prav tako kupec nima pravice do odstopa od pogodbe, če vsota plačil, ki jih mora uporabnik opraviti na podlagi pogodbe, ne presega 20,00 EUR.
Odstop od pogodbe kupec pošlje na sedež družbe na naslov društvo Herbs, Rožna ul.6,1330 kočevje, s pripisom Spletna trgovina elektronski pošti na naslov info@zeliscamameljube.si V primeru odstopa od pogodbe mora kupec prejeto blago nemudoma ali najkasneje v 14 dneh po prejemu vrniti ali po pošti na zgoraj navedeni naslov prodajalca ali ga osebno prinesti na prevzemno mesto ponudnika.
Kupec mora blago vrniti ponudniku nepoškodovano, v originalni embalaži, z vso spremljajočo dokumentacijo in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Kupec artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme opraviti ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Preizkušanje artikla, ki odstopa od navedenega, se šteje za uporabo artiklov, kar pomeni, da kupec s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe. Vračilu je potrebno obvezno priložiti tudi račun za vrnjeno blago in osebne podatke.
Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Kupec mora blago vrniti ponudniku najkasneje v roku 14 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od tedaj, ko bo ponudnik prevzel vrnjeno blago. Prejeto plačilo se kupcu vrne z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil, razen če je kupec izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Pogodba
Sklenjena pogodba med podjetjem in stranko bo shranjena v arhivu podjetja. Na pisno zahtevo stranke mu to pošljemo po pošti. Pogodba se sklepa v slovenskem jeziku. Kupci lahko zahtevajo kopijo v pdf formatu preko našega kontaktnega naslova info@zeliscamameljube.si. Za kopije pogodb (računov, dobavnic), ki so starejše od dveh let, lahko zaračunamo strošek izdaje.
Sprejeta naročila obravnavamo kot nepreklicna. Kupec lahko brez dodatnih obveznosti naročilo prekliče v času od izdaje naročila do prejema elektronskega obvestila, da je naročilo v izvedbi
Odveza odgovornosti
Spletna trgovina www.zeliscamameljube.si se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletni strani. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe pravočasno popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega izdelka. Za tipkarske napake ne odgovarjamo.
Reklamacije
Vsako reklamacijo bomo obravnavali v skladu z določili zakona o varstvu potrošnikov. Za vse je ponudnik dosegljiv na e-naslovu info@zeliscamameljube.si in na telefonski številki 040 415 031. V osmih dneh bo ponudnik rešil reklamacijo uporabnika oziroma mu bo posredoval pisno razlago vzroka še nerešene reklamacije.
Vse spore, ki ne bodo rešeni na tak način, bo reševalo pristojno sodišče v Ljubljani.